Halloween fest idag!

I morse när ja vaknade var det helt vitt såg ut precis som snö ;) men de var de inte det var bra frost som låg överrallt. de var hur mysigt som hälst.
det som saknades var bara snön som hade fallit ifrån himmelen då hade det varit helt underbart.
Just nu gör jag inget speciellt, men jag har handlat en tre mobil ;) oo och så köpte jag även en annan sak som jag kände att jag verkligen behövde, efter att jag har åkt hem ni två gånger och tågresan tar sådär sju timmar så behövde jag verkligen en Ipod så jag bestämde mig för att köpa en och den är lätt värd pengarna, så mycket som jag kommer resa nu i vinter och efter vinter känns det skönt att ha lite musik.
Jag köpte den rosa mobilen på tre så då kände jag även för att köpa en rosa i pod ;) lite flickig får man ju vara, och jag har inte så mycket rosa så det kommer nog bli snyggt :D
Jag köpte den nya Ipod nano, kände att jag inte behöver något större och den lilla kändes för liten.

Jag kommer just nu inte in i bildforumet härpå bloggen så kan inte lägga upp bilderna just nu.. 




Och detta är min färg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0