En dag som denna är de dagar, man bara vill....

Ha en mamma som lagar mat till en (eller någon annan) vi slutade vid tolv men jag stannade kvar för att göra KlockJ*vl*n. eller de är roligt men gaaaa... ja ni förstår, den är inte en av de lättaste uppgifterna.
har precis gjort lite mat som jag egentligen inte hade tid till att göra men måste ju äta.
Nu måste jag göra en Moodmap för vårt lilla arbete om toyota prius, och sen se om jag kan fortsätta på min klocka så att jag kan göra mimmimus i morgon plus börja på en affich. ja en del nu som ni märker, haha men jag sitter bra kvar på skolan så kommer allt lösa sig =) ..

nu måste jag bara hämta ett paket nere på Ica, sen sätta igång med allt.


(alltså kommer min design hit dröja ett tag till för inte ritkigt de jag prioriterar nu..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0