Söndag.

Nu har jag precis ätit frukost med hela familjen ovanligt men ja fick ofra mig lite idag ;) hehe ne men de var mysigt.
Jag hann aldrig se klart hela titinic igår som jag trodde, jag somnade, vet inte riktigt när men jag hann se tills dem åkte på isberget sen somnade jag nog och vaknade vid halv två av att tven och datorn var på xD. men jag somnade snabbt om sen igen. haha att jag ska vara så trött även om jag inte har gjort någonting, men men..
nu ska jag ut och köra och sen hem till Sofi får se vad vi hittar på men jag ska bara finnas där för henne för hennes pappa är på sjukhusset inte så bra, men jag hoppas att allt kommer gå bra annars kommer det inte bli så roligt alls, då kommer jag vet inte men nu ska vi tänka possitvt så allt kommer gå bra.. =).. Älskar dig Sofi de vet du..

Men nu måste jag göra vid mig..


- LIND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0