stressigt

vad ska ni göra eller vad gör ni på valborg? själv ska jag snart till Erik som ska ha 20 års fest snart, ska vara där vi sju men jag är relativt klar så de är lugnt..
jag har inte hunnit skriva innan i veckan för att det har varit så sjukt stressigt hunnit hem och sen sticka igen o inte kommit hem förens sent på kvällen. vi har två sjuka på jobbet (fasta ej vikareie) så det har blivit dubbelt jobb, varför ska dem vara sjuka samtidigt ;p..  men ska bli sjukt skönt att få vara ledig i morgon, fast hade vairt mycket skönare om vi även hade vairt lediga fredag men nej då ska man upp tidigt igen. fast bättre med en dag än ingen ;). men nu måste jag iväg, hörs senare

PussPuss
image329
 den är på fel håll men orkar inte ändra de nu..  ha så roligt ikväll alla..


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 09:50:04
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0