Nej!

Tillbaks hemma, var ute och körde med mamma lite innan eller nu precis, blev lite snabbt, men bättre de än inget körande alls, hon ska snart iväg till en vännina, och jag ska vänta på tills charlotta kommer, ska in i en varm dusch, och sen skriva på några papper jag fick hemskickade i fredags :s inget jag riktigt hade velat ha hemsickat eller få överhuvudtaget men men sånt är de iband.
sedan ikväll ska jag och gumman ut, till retro tror jag ;) förmodligen blir det bara vi två men vi har lika roligt för det, oftast då vi får massa gratis hehe som förra ggn då jag stod i baren och det kom någon och hälde ut en drink som stod där, han som hälde ut den trodde att den var min så han ville vara snäll och köpa en nu till mig, så ja då tog jag ju såklart det  inte dum heller haha.. snälllt =)

. nu måste jag försöka bli lite piggare/eller rättare sagt tänka på något possitivt och hoppa in i duschen..


PussPuss
-Johanna

<3

Kommentarer
Postat av: Sara

ha en bra kväll :)

2008-04-19 @ 18:49:11
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Maria

:o)

2008-04-19 @ 18:55:42
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0