=)

Brist på fantasi, heheh..
kollar just nu på afv, på trean. hur roliga filmer som hälst. fast nu var det slut :(.
Igår fick jag ett nytt täcke av mamma, wiiee, ett syntettäcke ifrån hemtex, jag tror inte att jag har nämt till henne att jag ville ha ett nytt täcke, fast hon kanske läste minna tankar hehe ;p Glad blev jag iaf och jag bara älskar det, inte så tunt som mitt gamla utan riktigt fluffigt ;) höhö. okej de där var kanske inte så roligt för er att veta men jag är bara så glad. haha.. det är relativt mycket nu på jobbet för vi måste gå en man mindre för vi får inte ha inne någon vikarie :/. jag fattar mig inte på de högre cheferna men men vi klarar iaf det vi ska (nu iaf).

-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0