Sol, Sol, Sol <3

vilken underbar dag solen skiner och det är mycket varmt ute :).. Men jag får endå bara sitta inne och plugga. Ååå jag blir så sur på vissa, jag orkar inte göra allt är man i grupp varför ska jag endå göra allt.
Igår var jag och tog nya blodprover för att se om proverna visade samma som innan och om det vissar negativt så kommer jag att få äta mediciner och jag får inte äta fett eller stekt mat så mycket. kaffe ska jag med dricka hur ska jag kunna dricka KAFFE, Jesper Kaffe Blää.. fast jag tror att jag kommer få slippa det för de är ju bara ex för att det ska bli bättre. men jag hoppas endå på att proverna kommer att vara possitiva får reda på det på lovet.

I morgon har vi Nationella i svenska b det muntliga, och alla i klassen har valt att skriva om HIV /aids och jag är ju en av dem med, jag valde de innan jag visste att alla redan hade tagit de ananrs hade jag ju tagit något annat hur roligt är de att alla har samma?.
Jag längtar tills på Fredag då är det LOV, vad jag längtar att bara ta det lugnt. På fredag åker jag till Aggarp med alla utom mimmi fast de kasnek är någon mer som inte ska med fast tror alla ska med. sen torsdgen på lovet åker jag, Ted, Mamma, Kent, Andreas, Hans kompis, Anne och hennes pojkvän eller kompis till LALLANDIA =D det ska bli roligt. kommer hem sent på lördag kväll.  Det känns mycket bra, det är så mycket röda dagar nu och det tycker jag är rikitgt bra för då är Ted ledig  =) annars får han gå upp så tidigt och så är han bara trött inte lika roligt då. 

Vill bara ut i det finna vädret, men var sitter jag i skolan och letar fakta + sitter och skriver här. Men när hon är halv fyra så ska jag passa barnen och då får jag vara ute med dem. 

kolla så fint de ä ri helsingborg när solen skiner ;)
image8 i Norra hamnen (Helsingborg)

image10Man ser danmark, (jag tror bilden är tagen uppe på kärnan)

Ha en underbar dag i det underbara vädret =)


Kommentarer
Postat av: Jesper

Icke kaffe du får hitta något anann subsitut, alkohol kanske :)johannna:) kul at du tycker de är roligt att åka till aggarp1

2007-03-28 @ 01:15:00
Postat av: Petra

NAe vafan! Ska du iväg nu igen?! Du är fan ta mig aldrig hemma :D Jag saknar dig! <3

2007-03-28 @ 10:36:40
URL: http://peetris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0