översvämningar över allt..

Skulle till Hamlstad igår men det gick inte så jätte bra tågen gick inte riktigt som dem skulle så jag fick åka hem till ted direkt och så får vi väl se om det går bättre att ta sig ditt idag, med lite  tur kankse vi bara kommer  få lite regn och inte drabbas av jätte stora trafikproblem (får jag hoppas) men man vet ju aldig, kommer vi inte dit idag så finns det inte så mycket att göra, hoppas bara att poffe (med bandet) kommer upp i tid annars missar dem ju hela spelningen.. kommer vi inte upp så sticker vi hem till mig igen om jag nu äns kommer hem så många vägar som är avstängda. Mamma och kent ska ner till malmö idag ska gå på bröllop i morgon så dem tänkte ta en mysig helg och bo på hotel idag tills i morgon och sen lördag till söndag men nu vet dem ju inte äns om dem kommer ner dit för dem varnar om att man inte ska köra till malmö.. JAHA roligt för dem att missa deras bröllop bara för det, uch nä men man får hoppas på att dem kommer ner dit inte roligt om dem inte kommer bara för VÄDRET.. uch nä nu får det ta och sluta regna och bli lite sol..
gå in på Hd.se och se mer om vädret.. nu ska jag släppa ut hundarana och vänta tills ted kommer hem ifrån jobbet.

Ha det så bra i regnovädret.
bilder ifrån Hd.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0