Nystädat!

Min mamma har varit här idag och hjälpt mig/oss med lite städning som jag inte kan göra och då underlätta Kasper så han slipper göra ALLT här hemma. Snällt, så nu har vi en ren och fin lägenhet alla fönster har blivit putsade (jag kom inte så långt med det sist, då liten i magen sa nej ;p)
Jag är väldigt tacksam att jag (+ min bror såklart) har en mamma som hjälper till så mycket, både med att konka hit barnvagn och vagga från Sverige och sen även hjälpa till med att städa när jag bara kan damsuga de stora ytorna. Fina underbara mamma som alltid ställer upp i vått och tårt ♥
 
 
 
 
Tack fina bror och Lisa för den fina presenten, passar oss perfekt ;) och passar så fint in bland alla våra stora cyklar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0