Höggravid men inte känna sig som det!

De sista veckorna innan Bf... Innan jag var gravid trodde jag som sagt att man skulle vara helt slut de sista veckorna eller sista månaderna. Men om ca 3 veckor har vi Bf och visst jag är höggravid (enligt vad dem säger) Men jag känner mig inte riktigt som det, eller jo jag kan inte riktigt gå långt utan att bli anfått kan inte ens diska utan att bli det haha men jag trodde "magen" och den nya vikten skulle vara mer jobbig, men jag tror det kommer snart (kanske redan i morgon?) Men jag är väldigt glad att jag inte har en så stor mage för om den hade varit större tror jag den hade haft fler sår på sig än vad den redan har haha, famförallt dörrar, när jag ska öppna en dör öppnar jag den rakt in i magen hahah (inte hårt men där blir lite "repor" på magen ;p ) Jag är inte helt van vid att där är en mage ivägen haha. 
 
Och Vår lilla prinsessa i magen är väldigt vild, och stark så min mage är öm hela tiden av alla hennes rörelser, så visst känner mag mig slut men inte alls så som jag trodde man skulle känna sig när man är "höggravid". Men tydligen hade jag "fel" ;p Men nu längtar jag och Kasper väldigt mycket tills hon är på min mage och hans mage istället för i min mage.
 
 

En bild från vecka 25 och en bild i vecka 35, vilken skillnad ;) och jag som tyckte jag var stor i vecka 25 hahah
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Så fin är du Johanna! :) Du fick den perfekta gravida kroppen. Inte sån jätte och uppblåst. Nog därför du ej känner dig hög gravid. :) Längtar tills man får se bebben <3

2013-06-05 @ 16:37:35
Postat av: sara - lifeinshanghai

Så fin du är!

jag var inte heller superstor och knöt tex mina egna skor när vi åkte in till förlossningen :-). skönt!

2013-06-07 @ 03:46:21
URL: http://lifeinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0