Jag har all tid i världen, men ingen tid till er ;)

Hej hopp, Nu när jag inte får lov att göra något borde jag ha all tid i världen till att skriva och uppdatera här men hallå, hur roligt är det? jag har ju inget att skriva om? eller jo, "nu ligger jag i sängen igen, undertiden min kille är och kör årets första duathlon med sin nya cykel och jag ligger här och får inte lov att se när han komma i mål med en topplasering...." Ja så roligt är mitt liv just nu... Men jag tänker inte göra något som kan skada vår lilla prinsessa så hon kommer ut tidigare, hon är inte fördigutvecklad där inne och hon behöver minst 9 veckor till, då vi går in i vecka 29 idag :) (bilder kommer när jag har tagit dem).
 
Men som sagt det händer inte så mycket här, film efter film och min snälla kille spelar spel med mig <3 så jag får allt dagen till att gå. Men man längtar tills man får börja jobba igen :D
 
 
 
Men om jag inte hade satt stopp för att handla kläder hade jag haft ett stor nöje med att spendera en massa pengar, men problemet är att kläder får vi så mycket av så det är inget som vi själva riktigt behöver köpa mer än kläder till de första dagarna och de har vi nästan redan fixat :) Men på Nextfinns där så mycket fint och jag skulle vilja ha allt, allt, allt.... Kolla på dessa här nere tillexempel och detta är bara ett urval av vad som är sött..

Ett litet urval av allt sött som finns där inne, och jag kan inte säga att något är sötare än något annat då ALLT är fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0