3 månader!

Hoppas ni alla hade en fantastisk påsk, det hade vi (utöver akutbesöket).
 
Vi har fått två helt underbara dagar med strålande sol och ingen vind som har gjort att det har varit så underbart att vara ledig och vara ute i solen. I lördags var vi hemma hos min mamma och bara hade det mysigt och fick god mat :) Söndag och idag har enbart bjudit på sol och lite träning, ikväll kommer Kaspers syster och Morten till oss :)
 
Idag den 1 april är det exakt 3 månader till vi har beräknad förlossning, oj oj oj =p är det nu man ska börja tänka lite på hur man vill ha förlossningen? Jag vet iaf att jag inte vill ha planerat snitt, i Danmark får man själv välja hur man vill föda, naturligt eller med snitt. Men jag vet redan att jag vill försöka naturligt och snitt är utvägen om där blir problem eller något som inte är som det ska och hon ska komma ut snabbt då är snitt nummer ett såklart :p.
 
Tre månader kvar och jag ser ut såhär :p (bilderna blev tagna v26+5)
 
Idag gick vi in i vecka 28 ♥ (27+0)

Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att se en bild på magen Johanna :-) Vi tänker på er alla tre! Hoppas vi ses snart.

Svar: :) Det hoppas jag också, så det tror jag nog vi gör :D hoppas allt är bra med er alla också.
Johanna

2013-04-03 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0