"Det ser ut som en 3 åring har gjort den"

Idag har jag gjort min livs första kaka med sugarpaste, och vill ni se resultatet? haaa det är nästan så jag inte vill ge er resultatet men för att det var första gången och jag alltid ska välja något svårt först, så får ni en liten bild ;)

Haha jag skrattar bara så fort jag ser den, den är ju faktist lite små gullig också, men jag skulle inte riktigt vilja ha denna i mitt cv ;) Men man måste börja någonstans och jag började här....
 
Men mandelmassa är mycket lättare att arbeta med,  det var väldigt svårt att få sockemassan att sätta sig fast (då man igentligen ska lägga det uppe på en kräm). Sen att jag hade gjort ett Lamm ja det kanske man inte riktigt kan se att det är ;) jag tycker det ser ut som en hund just nu haha gjorde det väldigt svårt att få till det. Han hade ett utstickande huvud som inte var det lättaste.
 
Det jag är nöjd över är att jag faktist klarade av att göra den klar, med tanke på mitt tålamod, men det är något som jag ska öva mig på och så behöver jag en massa verktyg för blommor kan jag INTE göra och utan några verktyg blev det ännu svårare så Johanna 3 år har gjort denna fin va? haha 
 

Kommentarer
Postat av: lena lind

Så söt så, Alla är vi barn i början så kämpa på tösen min :-))))

2012-09-07 @ 18:49:04
Postat av: Melinda

JAg tyckte faktiskt den var fin.. haha..Men jag skrattde så ja dog när du skrev att det var ett lamm. Trodde det var en sån siames katt..haha.. Men om det nu hade varit en siames katt så var den jätte fin..:)

Svar: Hahah, men kärt barn har många namn ;) vi säger bara att det är en siameskatt nu, för dem är ju också liiite gulliga/fulsöta :) Tack <3
Johanna

2012-09-08 @ 00:24:44
Postat av: Fina Frun

Det var ju inte det lättaste motivet du gav dig på direkt, men den blev fin tycker jag!

2012-09-10 @ 10:20:35
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0