Open water simning!

Man kan inte annat än älska vår tränare, Johnny -Det är 17 grader i vattnet så det är dejligt :)
När vi sen kommer i och ser termometern står den på 13/14 grader JOHNNY...
-Ja men om jag hade sagt att det bara var 13 grader hade ni ju inte kommit ;)
hahah så sant så sant så nu var vi en hel skara som simmade ca 1,5 km i en sjö vid Birkerød om det var kallt?
Inte som jag hade räknat med, men det var svårare att få luft än vad jag hade räknat med och det är ju klart när det bara är 13 grader.



Bilderna blev inte dem bästa men här kan ni iaf se hur min fina våtdräckt ser ut också :) (Ja det var kallt om fötterna och händerna men bara i början innan man fått upp varmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0