Hela våren är röda dagar ;)

Det är inte många veckor det skal gå innan man har en vecka med röda dagar igen, 17 maj är också en röd dag men det är bra underbart med röda dagar. I kväll ska vi hem till min mamma för att äta lite, i morgon har vi inget och söndag blir det konfirmation.

Cyklade tillsammans med Kasper♥ och hans far idag, ca 58 km med en genomsnittsfart på 29,2 km/h :D snart så är jag på mina 30km/h ;)
Jag kommer skriva i ett annat inlägg, lite mer vad vi lär oss på träningarna och hur vi ska springa/cykla/simma :)
men det kommer som sakt i ett annat inlägg, kanske i morgon :)

Nu ska jag få Massage och sen blir det städning av lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0