Det är/var alltså meningen att jag ska packa just nu....

Men det kom en massa annat imellan, även om jag längtar så avskyr jag att packa, jag har aldrig varit bra till det och kommer aldrig till att bli det i heller, det är därför som jag alltid packar i sista sekund och bara slänger ner det jag tror jag behöver vilket då resulterar i fyra resväskor till tre dagar ;) haha nej skojja lite där men jag får iaf med mig allt för mycket, alltid.
Nu ska jag inte bara packa bikini och sommar kläder, utan träningskläder så som, baddräkt, våtdräkt, löpskor, löpkläder, cykelskor, cykelkläder, cykelhjälm och så vanliga kläder puuhh men det går nog vi är ju bara borta 5 dagar.
Så nu blir det sängen och så ska jag nog försöka packa klart lite i morgon har nog en halvtimme till det :) för onsdag ska allt lämnas till Kaspers föräldrar och då har jag ingen tid alls =) det är därför allt ska packas så mycket tidigare för vi åker tidigt tidigt torsdag morgon.

we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0