Det är alltid en som ska få tillsägningen ;)

Vem ska man skälla på om inte sin pojkvän, när man själv gör något fel? ;)

Jag ställde talriken där, Jag ställde min dator där, det var jag som flyttade in dator i talriken, men endån är det min fina kille som får höra att han ska vara rädd om min dator och inte knuffa in den i talriken ;) haha

Men detta gjordes ju självklart med ett leende på läpparna och på skoj ;) så han tog det mycket bra.


och till något helt annat, jag har fått min våtdräkt wiiie den sitter som ett smäck, var lite orolig för det då jag beställde den via internet, men med tanke på att den bara kostar 800kr så hade den ändå blivit billigare om den skulle sändas retur till en annan storlek.
Det märke på våtdräkter jag testade när vi hade en försäljare i klubben kostade 4000 med rabatt, så 800 kr för en nästan lika bra våtdräck är jag glad för, just när det är min första.
Älskling ska ta bilder i morgon (om jag orkar ta den på annars nästa gång) då jag glömde att ta bilder när jag hade den på mig.
Det är inte riktigt bara att ta den på, det krävs en hel armé för mig att få den på men när den väl är på, sitter den där, precis som det ska vara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0