Vi ska på bröllop i augusti

och jag måste hitta en klänning fram tills dagen, det är en kinesikt bröllop så jag vet inte alls vad man får ha på sig men inget vitt eller rött det vet jag (det stod på inbjudan ;) )
 
När jag kollar in på nelly hittar jag denna helt underbara klänning.
säger till älskling att jag har hittat min klänning, men att han inte vill höra priset...
När priset sen kommer fram säger han, bara 3000kr det är ju ingenting.. ( ni får ta det med en nypa salt)
Om man bara hade haft 3000kr till denna lilla söta sak, men tror inte riktigt jag hade vågat ha den med tanke på att den nog går för mycket åt det röda hållet :(

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ohh vad fin !!!! .. Men ja som du säger på bilden ser det ut som den går lite för mkt åt det röda..Men den är ju faktiskt rosa ;)

2012-07-23 @ 01:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0