Stranden :D

Efter gårdagens timmar på stranden, hade jag en lite röd rygg då jag låg på magen det mesta av tiden.
Så idag var min hud inte jätte glad på mig, men i stället för att bara vara inne en fin dag som idag, packade jag strandväskan och cyklade ner till føtex (motsvarar ca Sveriges Maxi) och köpte ett parasoll och tog till stranden även idag :D Jag valde en annan strand idag än den igår, det var lite mer tång här så vattnet är inte lika klart, men sanden är bättre här. Så där satt jag under mitt parasoll och läste min bok utan att min hud skulle skrika på mig, och idag kom även älskling ner ett tag efter att han hade skrivit några sidor underbart ♥.
Jag hade önskat att denna värmen hade varat lite längre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0