Dumma dumma kbh kommun..

"Vi står nu stilla för att vänta på ett mötande tåg, för vi har just nu bara ett spår att köra på. Det beror på att Köpenhamn gör (han blir tyst) det beror på... Jag det som även påverkar s-tågen just nu. Så vi ber så mycket om ursäkt och vi hoppas på att vi snart får köra". Och han låter surare och surare, framförallt när han sa Köpenhamns kommun. Iaf bra att han också är sur på det. Inte för att fem minuter är mycket men i ögonblicket är det faktiskt det för 1, tågen kör bara 3 gånger timmen (annars 6ggn timmen) 2. Tåget stannar på alla stationer (dem brukar hoppa över de mindre byar) 3. Jag har så sjukt ont i min läpp och huvud att jag inte orkar sitta i ett tåg i 1 timme när det brukar ta ca40 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0