Det 3. serieløb i Allerød!

Jag kan ju börja med min kille, då han kom in som nummer ett av ALLA Wooow, underbaraduktigakille♥ han sprang 5km på 17,47 :D  Jag däremot slog mitt personliga rekord, 26,19 vilket blev en 2a plats i min åldersgrupp men huvudsaken är att jag tog mitt egna rekord med 1 minut och 5 sek :D alltså det är väldigt mycket, så träningen sitter på plats ;)

Jag fick även låna en vintercykel ifrån Dorte så jag kunde cykla upp tillsammans med alla andra, och jag hade glömt hur roligt det var att vara uppe på cykeln men då jag inte har någon vintercykel får jag inte cykla på den jag har vilket gör att jag inte kan hänga med de andra på söndagarna, Men det gjorde inte att jag inte kunde hänga med dem på rundan haha, jag hade mycket bättre kondition än vad jag trodde :) även om jag hade sprungit 5km innan ;). 
Jag fick några kilometer i benen igår, så roligt det var. Vår och sommar du är så välkommen nu. :D


Bild ifrån SigmaTri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0