starting from scratch!

weheartit

Att vara sjuk i en vecka, att inte kunna träna eller röra sig på en vecka, gör att man får börja om från noll, med mål DM (Danmarks mästerkskap) i sprint, Axa Stockholm Tri och att slå min storebror har jag inte råd att vara sängliggande i en vecka men nu, är det tillbaks till det hårda roliga arbetet till en fin kropp plus en tid som är mindre än min brors ;)

Vi började idag med Allerød serieløb där jag inte riktigt klarade min förra tid men det gick iaf bättre än jag räknat med :) 27; något fick inte riktigt stoppat mit eget ur och tiderna har inte kommit upp än men en tid innan 27;22 blev det :)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: ja han är så go han :D

2012-02-21 @ 11:36:53
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0