Svenska vädret!

Jag kan bara skratta åt svenska väderreportage eller vad det heter, kollar på svt och hon börjar med europa, sen kommer Sverige hon börjar med att säga
 
- Vi börjar med södra Sverige!
och så peckar hon på Stockholm och börjar prata om vädret där.
Hahah Södra Sverige Stockholm? ja ja
 
Och nu kollar jag på Nyheterna i Sverige och jag kan ju inget att än att säga att reportern är ju så dålig, hon pratar om Lucia men kan inget om det och hon verkar väldigt stel men hon är inte ung utan gamal så hon har sägert varit det länge :( Ajja,
Är det någon annan som inte riktigt gillar Den Svenska lucia Hon sjunger ju före alla andra och och hon har inte den bästa rösten tycker jag :(
Aja lucia ska man kolla på iaf ;p så här sitter jag sjuk och kall..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0