Att vakna mitt i natten. Eller klockan 01.15 av att halsen går av gör natten inte så mycket bättre:(

Så nu sitter jag här dricker lite tee och äter äpple ja jag var hungrig också ;p men aj min hals blir inte bättre av tee och den svider fortfarande, uch vad jag kommer vara trött i morgon på jobb efter denna dumma natt. Älskling ligger fortfarande och sover, helt omedveten om att jag sitter här, för om han hade vaknat hade han kommit ut till mig men jag låter han få sova vidare, fast självklart hade jag velat ha han var här så han hade kunnat göra mer tee men han ska också till jobb i morgon och det räcker med att en är trött, jag är snäll idag (eller natt) Kanske jag ska ta och gå in och se om jag kan somna även med mitt halsont.
 
Godnatt, och Aj aj aj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0