Träning

Jag tog det lugnt i måndags och igår var vi och sprang med SIGMATRI, under sommaren sprang jag inte med SIGMATRI då tågen inte passade in, men jag fick ett träningsprogram (som jag fortfarande får) av min tränares son att göra i stället, när jag sen kom tillbaka till SIGMATRI för tre veckor sedan kände jag redan då en stor skillnad på löpningen, (mina förhoppningar var att jag skulle ha komit fram lite i ledet) men problemet är att alla tränar lika mycket och alla blir bättre och bättre så jag ligger fortfarande där bak med alla andra ;p haha ajja jag känner att jag har blivit fortare och jag kan faktist springa bättre och längre nu än jag kunde innan jag fick Rasmus program med pulsträning och massa intervaller jag tar löpträningen på lite mer allvar och jag har fått upp "suger" över att springa igen.
Jag vill inte riktigt lägga in mitt träningsprogram här då jag betalar för det och det är skrivet till mig, ut över mina mål och min kropp, alla är olika och alla behöver olika saker för att bli bättre och träning är så individuellt om vad man ska göra för att blir bättre.
Jag slog ju mitt rekord i söndags med 10 minuter (om jag räknar med att löprundan hade varit 5k och lägger på nåfra minuter i min tid)
 
 Jag kan ta några exempel som man kan göra för att bli en lite snabbare löpare :) Om ni vill.  


Don´t dream of winning, train for it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0