Shiit alltså!

Sitter på båten över till mamma, och det är inte jätte mycket folk men endån ska tre svenska damer sätta sig på samma bord som mig även om jag sitter med en bok i handen och bara vill läsa och shit vad dem klagar på allt, och dem har även magen att säga att dem vill ha min biljett så dem kan få cigaretter. Alltså? Jag känner dem inte ens? Varför skulle jag vilja ge min biljett? Och jag som är så anti rökare gör det bara värre. "Oj denna båten gungar mer än den andra" är också lite av det dem sa, haha jag tror inte det är båten jag tror det är pga av att det är lite andra strömmar och vågor just nu.. Käringar... men jag skrattar bara eller inte ut utan inombords för dem är så ja roliga.


Bjuder en bild på mitt nya nagellack :) silver plus rosa det är de rosa som är nytt :) Chanel may


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0