åå dagen slutade bra :)

Jag klarade av att springa med SIGMATRI idag även efter söndagens tuffa cykeltur i Sverige, har inte skrivit om den här men det var något ut över de vanliga, vi cyklade på hallandsåsen och ni som inte vet var hallandsåsen ligger eller vad de är "känt" för så är det sinna backar, det ligger vid båstad för nästan alla vet väl var båstad ligger ;)?
Vi cyklade ca 90 km på en fyra timmar, utan några större pauser, max paus var på 5 min så det var en riktigt tuff söndag, men också en riktigt rolig söndag för hur ofta pressar man sig själv på det sättet och utvidgar sina gräner ännu mer? ;).
Så att jag klade av löpningen idag är ett under och riktigt bra för min träning, jag tog inte i till 100 men jag följde med dem andra och sprang bara 2 små runder mindre än de andra vilket är riktigt bra :) och det var inte bara jag som var trött efter i söndags, nästan alla som var med var det :) 


Vi har fått våra SIGMATRI myströjor (alltså tröjor som vi ska när vi inte tränar) ursäkta för en konstig bild men det var den enda jag fick med Kasper ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0