Jag är trött till tusen!

Det är snällt på ett sätt men på ett annat sätt är det väldigt jobbigt, för mig.. Att arbeta varje dag är inte det roligaste men det ger mig fler timmar och fler timmar ger mer pengar? Så vad ska man då klaga på, jo att fyra timmar är inget jag gillar att arbeta jag är hellre ledig än att arbeta fyra timmar de där fyra timmars lön kan jag gärna vara utan bara jag slipper arbeta 14 dagar i rad.


På tal om något annat hade jag tekniklöppning i Tisdags, vi ska lära oss att springa på framfoten och inte med hela foten, väldigt roligt och givande att se hur stor skillnad det gör att springa på framfoten än hela foten, att sätta ner hälen varje steg och hur mycket motstånd det igentligen tar. Energi och tid som man kan ha till bättre tider istället.

Nu kallar snart sängen.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0