På Söndag gäller det

Jag vet inte om jag är redo för 10km löp på söndag men så sa jag ju även när jag bara skulle springa 5km för två år sedan ;) och på varje tisdagsträning har vi kommit upp på 10km+ så tror jag är redo eller jag kan ju springa 10 km men det är mer mitt mål som jag är rädd att jag inte kommer klara ;).

Idag löp vi intervaller igen (jag gillar inte intervaller) vi sprang 2min - joggade 2minuter sen 3 minuter spring, 2 min jogning, 4 minuter springning 2 minuter jogning och det gånger 3 fast jag märker att jag blir bättre och bättre på att hålla tempot och veta hur snabbt jag kan springa för att klara av 3 minter respektive 4 minuter men inte helt bra men jag blir bättre och bättre vilket ger resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0