Maskara tjafs!!!

Efter att min maskara tog slut för någon vecka sedan köpte jag en billig för ca 90 svenska. Maskaran som jag brukar använda har jag inte hittat i Helsingør och har inte haft vägarna förbi hbg. Men till saken, när man var liten var maskaraburken alltid kladdig och man blev svart om både fingrar, ansikte och hår, vilket jag trodde var för man var liten och inte riktigt viste hur man hanterade den. Nu är jag lika svart om fingrarna som jag är på fransarna plus att det känns som maskaran trillar ner i ögonen hela tiden vilket inte är så roligt. jag råkade även tappa den på badrumsgolvet en gång och efter det blev hela golvet svart även om den var stängd. Billig skitmaskara... En anledning till att åka till Väla kanske? ;) om jag inte hittar ett ställe som säljer den här, får leta lite bättre.

Plus att den klumpar mina fransar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0