Hur ska jag hinna detta hade jag tänkt?

På söndag ska jag ha kalas för mamma&Kent och kusiner här hemma, jag arbetar varje dag och på lördag efter jag har arbetat åker vi på kalas hos Kaspers bror och kommer inte hem förren på kvällen/natten. Det behövs dammsugas, städas och lagas mat tills kl 13 på söndagen, hur hade jag tänkt klara det? Jag har ikväll då jag kan fixa lite men min höft gör ont så jag kan inte röra mig fråga inte vad jag gjort för det vet jag inte själv (löpträningen har nog lite med det att göra ;) ) så ska jag ställa mig och dammsuga när ja inte ens kan ligga eller sitta ner? I morgon är jag inte hemma fören tio på kvällen och då kan jag inte börja dammsuga. Fredag kanske ;p?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0