Hemma efter en lång dag med 5km serie löp och shopping +Bio ;)

Idag har vi varit i Allerød på deras serielöp där man ska springa en gång i månaden i allt 4löp, ett litet mysigt löp i en skog. Jag sprang de 5 km på 27:42 och Kasper på 18:03 jag blev nummer ett i min åldersgrupp av tjejerna (utav två haha men det behöver vi inte säga;) och Kasper blev nummer två i sin åldersgrupp utav lite fler. Så det gick bra med tanke på att för ett år sedan kunde jag inte springa de under 30 min.
Efter det bar det hem till Mette och Morten i Köpenhamn för lite shopping som sedan avslutades med Bio :D
Breaking dawn var riktigt bra men det är fortfarande en film kvar och det är lite tråkigt att vi måste vänta ett helt år för att få se den :( vill se den nu nu nu... det var helt grotekst fint att se den i en stor bio sal och jag tror faktiskt aldrig jag har varit med om att det har varit helt tyst i salen man hade kunnat höra en synål trilla på golvet just vid de tillfället då det även blev helt tyst i filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0