Grått och trist

Det är kallt, grått och bara tråkigt väder! Jag skulle gärna ha velat ha lite sol och varme.

I Onsdags åkte jag till Hbg för de hade utförsäljning i en butik där det var ca 90% på priset vilket gjorde att jag fick med mig, en Vinter Jacka, löpskor och underställ för nästan inga pengar alls, kan visa jackan och skorna sen. Men det var som att vara på Ullared, stå i kö för att få komma in och sen när man väl var inne så ville alla ha allt :P så att bli av med kläderna tror jag inte var några problem för dem.

På träningsfronten går simningen väldigt bra 1500m/1550m utan paus på 37 min :D igår fick jag lite mer tekniksimning så jag tror att simningen kommer gå super bra till juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0