En typsisk vecka för mig!



Såhär ser min vecka ut på träningsfronten, ibland ser det lite annorlunda ut.

  • Måndag: Då Kasper är på simning i Birkerød är jag på bodyflow/bodybalance (detta är bra för att få ett litet brake i all intensiv träning tycker jag)
  • Tisdag: Löpträning för både mig och Kasper med Sigmatri, oftast är man död efteråt ;)
  • Onsdag: Simning för mig med Sigmatris tjejer
  • Torsdag: Simning med teknink för nybörjare, Därefter springer jag oftast 5 km när Kasper är på simning med Sigmatri. (då det är i Birkerød som ligger 25 min med bil ifrån Helsingør måste vi vänta på varandra men det gör ju inget då jag måste kunna träning efter simning för att ens klara en triathlon)
  • Fredagen: ibland blir det träning, eller tar jag en dag off
  • Lördag: Antingen simning eller cykling
  • Sönag: Cykling med Sigmatri men nu till vintern kommer det mest att bli hemma eller i spiningsalen

Jag inser nu att jag måste träna mer cykling annars kommer jag aldrig klara av att cykla 23km ;)




Kommentarer
Postat av: Melinda

Oj, jag är grymt imponerad ! Ska bli så kul att träffas på måndag. Då får du berätta mer om allt :) Kram

2011-11-03 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0