Vad är en bal på slottet?

om inte alldeles alldeles underbar, fast nu fick ju inte min kusin ha balen på slottet som vi fick men tror sundspärlan blev lika roligt och fint som den var för oss :)



Någon måste ju alltid gå med barbie klänning...







Min andra lillkusin (kanske är hennes framtida yrke fotograf? ;) )




Min väldigt söta morbror :P haha han är bara sig själv på denna bild :)


Min söta kusin.



Detta är den första balen jag kan kunde titta på när en av mina kusiner gick på balen, jag missade både Marcus och Louises bal pga att jag arbetade ja jag har ju missat allas bal nästan men denna gången fick jag äntligen vara ledig och se på alla de fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0