Det har satt sig som en knut mitt på halsen, jag kan inte få utt ett enda ljud!!!

Ibland önskar jag att Danmark hade legat på andra sidan jorden.... Men man kan inte alltid fly.


-------

Jag förstår inte varför man gömmer sig bakom pengarna, vill att alla ska tro saker även om man vet. Varför visar man inte kärlek istället, ömhet och närhet? man lever inte på pengar man lever av kärlek. Vad ska man göra när man står där med 7 miljoner men ingen att dela dem med? vad ska man göra med alla pengar om ingen vill se en? Vad ska man då göra? Är det värt att ha alla de pengar då? är det inte bättre att visa sina nära och kära hur mycket de betyder än att stå där helt själv i slutändan. Man behöver inte visa kärlek med dyra saker man kan visa det med text (som är gratis). Det är inte mycket jag begär men jag begär att bli rättvist behandlad...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ville tacka dig för ditt stöd och för att du skrev på min namninsmaling!

Det betyder mycket för mig och min familj, och vi hoppas att det ska kunna göra någon skillnad.

Kram,

Åsa <3



http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-for-rattvisan.html

2011-05-24 @ 11:28:44
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0