Sunne :)

I helgen blev det stockholm och nu är jag i Sunne, det är roligt att vara tillbaks men det känns lite jobbigt också, för det är bara denna veckan vi har alla tillsammans sen är det slut, slut på riktigt inte att vi kommer tillbaks om några veckor :/ utan helt slut. Men det ska också bli väldigt roligt att få kunna arbeta och inte behöva leva på två olika ställen.

Mitt skoval var kanske inte det bästa kan jag märka just nu, då jag har ett par ljusa tygskor och de är inte mycket snö så att man går på snö, och de är inte som gatorna i Köpenhamn utan de är GRUS OCH VATTEN ÖVERALLT.jag hade ju glömt hur mycket grus det faktist är här uppe vid denna tiden.. De andra skorna jag har med mig är två par pumps och ett par mocka stövlar haaa vad jag valde rätt av alla mina skor, tss men lite utmaning ska man väl få ;)

 

Annars är Sunne som vanligt, de är ganska härligt tyst och lugnt. Ganska skönt :) Inte många dagar kvar nu 4 dagar nedräckning påbörjad....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0