Today...

En vecka är väldigt länge om man tänker efter, men vi är ju vana vid att jag åker upp till Sunne i flera veckor, men ändå känns en vecka för länge, men jag ska säker ha roligt i Italien. Men jag kommer sakna Kasper så mycket. Men jag vet inte vem som har mest resfeber, jag eller min mamma då min mamma även kommer in i bilden för hon är så söt och säger Samma sak hundra gånger " åk nu försiktigt, skriv till mig, mm" men det är ju bara en modersak att oroa sig för sina barn ;) så gulligt. Nu får jag hoppas jag har allt med mig. Haha älskar när tågpersonalen gör en glad, det är bara ett tågsätt (brukar vara två på denna avgång) och jätte mycket folk så när det bara är ett får massa folk stå upp. Då säker tågvärdinnan - jag vet inte varför vi bara har fått ett tågsätt idag, har förmodligen blivit något fel så de andra tågsätter är säker på Jylland och yr runder. Men vi får då se det positiva att vi får värme och de som står får tänka vilken läcker rumpa och benmuskler man får av att stå.. Haha bästa jag hört en tågvärdinna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0