Snow?



Bilder We♥


Jag vill ha snö på julafton, men som det ser ut just nu har vi 5% chans att få det i år :'( Men så är det ju när man bor där vi bor. Men när jag var liten kommer jag ihåg att vi hade snö vid jul eller om det var efter jul? kommer iaf ihåg att jag och Petra åkte pulka för fulla muggar i en backe, som vi då tyckte var stor och brant men idag ser det ut som en lite liten kulle ;)och ingen snö är där..
Men idag får jag väl glatt vänta till januari för att få, min en veckas snö här nere :p om vi ens kommer få det :/.... snyft för vädret.

(Och om vi får snö kommer jag att göra en snögubbe upp och ner bara för att symbolisera att vädret och världen är upp och ner just nu..;) + att den ser lite roligare ut)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha den backen är inte stor nu alltså. En dag när vi har egna barn får vi återvända ;)

2011-12-15 @ 07:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0