Så fel man kan ha ibland!

Jag trodde igår att simningen inte skulle gå så bra, för jag vill gärna kunna göra allt hundra, även om jag vet att jag fortfarande är nybörjare med crawl så vill jag inte se ut som det. Träningarna på Torsdagarna (nybörjarkursen) är jag tillsammans med en annan fortast i gruppen. Men Onsdagen med SigmaTri är det andra bullar, där är jag bland de sämsta, men det är ju klart när dem har simmat i flera år och jag i fyra månader? Fram till igår....

Igår gick jag från att simma med dem långsamma till dem näst snabbaste tjejerna. Vi skulle simma 1500 meter utan paus, När jag kommer i mål på 31;38 (efter att simmat om de andra 6 gånger) ska jag gå över till bana 5 (där de mellersta eller vad man ska säga simmar) För att simma 150 m crawl och 50 meter crawl ben x4 i allt 800meter. Men även där blir jag 50 meter före dem och får då gå över till bana 4 (:D wihoo,) där har dem kommit lika långt som mig så vi ska nu simma 400m crawl allt vad vi kan, jag lägger mig längst bak för jag tror ju att dem andra är mycket snabbare än mig men så fel jag hade jag får ligga bakom en tjej alla 400m för att jag inte kan simma om då det inte finns plats att komma fram då banan bara ä 25 m och vi är fyra tjejer på banan, så att simma allt vad jag kunde gick inte så bra jag slutade använda benen och körde bara armarna för att inte simma in i henne ;) Men jag är glad iaf och nu måste jag bara hålla detta, sen är jag i samma bana som älskling ;) det får vi se vad han tycker om men han var iaf stolt över mig igår, då jag "uppgraderades" två banor :D

Kommentarer
Postat av: Marianne

Du er bare god Johanna. Meget stolt af dig. Knus fra svigermor

2011-12-15 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0