Nu är det jul...

... Här i vårt hus!!

Igår kom Mette och Morten till Helsingør, dagen stod på julgranshittande + pyntning och julbak. Vi hittade den finaste julgranen i den bästa storlekten för 200 kr 30 kr till för fot + att det är en Rødgran,(priset har gått upp ganska mycket i år :´( så nu är de inte billiga längre)  vet inte vad rødgran heter på svenska men julgranarna med de större barren och är graftigare iaf. Vet ni vad namnet är?


Vårt fina julträd + en massa blad och grenar som vi fick gratis med hem ;)


Morten fick ut alla grisar genom att skramla med sin påse där han hade bullar i. Dem viste vad som brukar vara i påsarna :p


Såhär fint blev vår julträd, jag hade tänkt att köpa en till ljusslinga den jag hade var mindre än jag trodde så den räcker inte hela vägen ;)



Min fot har strejkat i tre veckor nu, de första två veckor kunde jag springa med den, men förra tisdagen var jag hemma, inte bara pga foten då det var kallt och ruskigt ute.
Jag hade inte tyckt att den såg svullen ut men då mamma fick kollat på den var den lite svullen även om jag inte hade tränat den dagen. Nu hoppas jag bara på att det är överansträngning och inte en skada som har kommit tillbaks från när jag gick i åttan och blev trampad på foten, för om det är det så vet jag inte hur bra det kommer läka? :/  så här hoppas det eför fullt att det bara är överansträngning eller något annat som kan läka fint :D
Och för det andra ska man aldrig säga att man inte har haft ont på två dagar då får man bara igen, :(.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0