Puuh!!!

I ösregn tog jag mig till Birkerød med buss, in och vänta i cafeterian tills regnet avtar och jag blir lite varmare. När kl väl är halv sex bär den långa löpturen till skogen där vi sedan ska dela upp oss i grupper om de snabba och lite långsammare. Igår var programet att vi skulle springa 3x3 varv förra gången skulle vi springa fortare och fortare, denna gången skulle vi hålla takten igenom alla 9 varven och när man hade sprungit tre varv fick vi inte vila utan vi skulle bara trappa ner och gå/små springa runt en liten "dunge" innan vi skulle på börja tre varv till. Jag hann 8 varv runt så missade ju bara en :) Men jag var också ganska slut när vi skulle springa hem igen. Jag kom upp i en puls på 90% under tre minuter och det är de högsta jag varit uppe på vilket också känns. Nästa tisdag kommer Brian Dåsbjerg och ska träna oss för att lära ut olika löptekniker skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0