Att träna med SigmaTri!

Detta är mina resultat efter första träningspasset, såhär pressad har jag aldrig varit förr vilket i sig gör dem till en bra klubb. Ni kan gå in på movescount.com för att se mitt resultat efter dagens träning. Där kan man även se alla mina andra träningar.


På fredag blir förhopningsvis denna cykel min,(om dem har hunnit sätta ihop den till mig) så på lördag blir det ut att test cykla den med älskling innan söndagens träning med SigmaTri och i nästa vecka får jag börja på nybörjarkurser i crawl (jag var inte den enda som skulle till nybörjarkursen för crawl så jag är iaf inte ensam ifrån SigmaTri)

Jag tror jag har glömt att säga till er att mitt mål med denna träning är nästa års Challenge 4-14-4 thriathlon ;)
Snart kommer filmen upp från älsklingens genomförande av årets Challenge Copenhagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0