I love Endomondo

Endomondo är en träningssite som du kan använda med eller utan Iphone, jag använder den till min telefon och Älskling via sin klocka (GPS i) Med telefonen blir din träningsrunda uppdaterad direkt vilket gör att min kille kan hålla koll på vart jag är medan jag är ute och springer ;) vilket gör att jag inte kan gå vilse i skogen höhöh ;p, nej men skämt och sido den är väldigt praktisk man kan även se hur snabbt man springer, hur långt man sprungit mm. Och har man ingen Iphone utan bara en GPS klocka laddar man upp sin runda efter träningen och kan då se exakt samma som man kan med Telefonen. sen har de olika utmaningar och tävligar med mera som gör att man bara vill ut och gå flera mil ;).


Och ni som säger att det inte finns några backar i helsingör kan bara kolla på det fina ljusgrå i bakgrunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0