Kvällen igår!

Jag var hemma hos Julia bakade och kollade på Melodifestivalen (final). Det blev en riktigt sockerkick igår med all den choklad, kakor och chips, men gott var det, melodifestivalens vinnare kan vi nog ta och prata lite andra saker om.
Varför gör vi samma som förra året? och det roligaste är att när jag loggar in på Facebook är det INGEN som gillade låten? är det tre personer som har ringt in 1000 gånger eller?

Nej men visst hon har en bra röst men jag tror inte alls att hon kommer komma långt, det kommer bli som förra året tyvärr. Hon fick ju inte så mycket poäng utav utlandets röster. Men jag hoppas på det bästa för hennes röst är grym.
Jag hade tänkt att jag skulle bli hel Dansk under melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Tack för din fina grattishälsning! Nu har jag lagt ut hela förlossningsberättelsen, blev ett dramatiskt avslut på förlossningen, men nu är hon här vår älskade prinsessa! ♥ Kram Diana

2010-03-14 @ 13:39:40
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0