Grattis Ky07 till Examen

Denna vecka/helg har varit väldigt rolig, I onsdags var det symposium på Selma spa där Arne Heine, Elaine Bergqvist, Hanna Sköld, Amanda Ooms och Barbro Ohlson Smith föreläste. Efter det var det Preview X som hade sin del, det blev middag på Selma spa sedan deras Releasefest, dem har gjort ett väldigt bra jobb med Preview så nu är det upp till oss att göra ett ännu bättre till nästa år.

Min systemkamera hade jag lånat ut, så det blev bara bilder med kompaktkamera. Men bättre än inget.
Onsdagen:

Eric Ericson & Sara Broos


Sara Broos & Amanda Ooms


Elaine Bergqvist


Arne Heine


HC Ericson & Inga-lill Lindqvist (rektorn på Broby Grafiska)


Preview
Kolla ögonen :p

Fredagen:


I Sunne så köper man inte ren sprit, här gör man Häxblandning. (som jag för del delen aldrig kan minnas att jag har gjort)


Nej det var inte häxblandning, det var killarna som blev otåliga på oss tjejer så vi blandade drinkarna och tog med oss dem.

Sen fick jag inte fler bilder på fredagen, men det var en rolig kväll på Selma spa med dans och letande efter en bortsprungen Marianne ;)

Lördagen:

På lördagen blev det inga bilder. Vid tre (på eftermiddagen) gick vi och åt pizza, Det var nog den godaste jag har ätit i Sunne ;), Vi blev även åtta stycken som gick hem till Marianne och kollade på film, en mysig och trevlig dag.

Söndag:


Flyttlass efter flyttlass kör förbi, Bye ky07.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Haha.. Letande efter en bortsprungen Marianne? Jag var inte så långt bort :P



Tack för en fantastisk helg :D

2010-03-29 @ 10:46:16
URL: http://mariannemaeland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0