Woow kl är bara åtta...

Dem senaste dagarna har jag slutat så sent på arbetet att jag bara har hunnit hem, träna lite kanske eller ingenting alls.
Det är roligt att ha något att göra men vissa saker blir då lidande, som lägenheten...
Men idag kom jag hem redan vid halv sex så jag har hunnit städa köket, (och tack för att det finns något som heter diskmaskin). Men kl är bara åtta, vad ska jag göra nu? My love is not home yet.


Vardagslyx är något jag älskar, igår åt vi ute i helsingör på en av mina favorit fik/restaurang. Det var inte bara jag och baby som tänkte samma sak, (eller det var Kaspers idé) utan en massa andra också :).


Paperweight - by Joshua Radin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0