Jag har hittat min lilla bil.

min nya leksak?



Min lilla älskling fram till Manchester I LOVE IT ;p

Bara retas, denna lilla leksak har inte jag råd med och Älskling vill inte ha en "tjej bil" vilket jag förstår för den är väldigt tjejig, och det är väldigt onödigt för oss att ha två bilar så jag får allt nöja mig med den modellen han vill ha så får jag välja färg (när det kommer till att köpa bil för oss). Men den modellen han vill ha är faktiskt mycket fin och ingen bil som "alla" har. Men att köpa bil i Danmark är dyrt, man får räkna med det dubbla pris som i Sverige :( och det lönar inte sig att köpa den i sverige för när man väl ska ha över den, måste man betala för alla försäkringar iaf.


Här är den min kille vill ha (som även jag tycker är fin) men vi kommer nog inte till att köpa bil innan Manchester. Lite onödigt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0