Fotboll

Nu är det fotboll, Brasilien - Chile :)
Dagarna bara går, har redan arbetat en vecka och är inne på min andra nu, och om tre veckor drar vi på semester. (Myyysiigt)
Värmen har kommit till oss och denna veckan ska det bli 25 grader och helgen 30 skönt men vi har inte planerat in stranden men vi kanske ska göra det iaf. för jag är inte riktigt i en djurpark när det är 30 grader då vill jag vara i vattnet.  Men man ska inte klaga har längtat efter den så mycket så nu när den är här ska man inte säga nej.



Tagen med kameran under vattnet och mig övanför vattnet ;p

Kommentarer
Postat av: Conradlina

Greetings. This site is so full of information

2011-02-15 @ 07:30:32
URL: http://conradlina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0