Bränner granen

Nu blir vår gran uppbränd, och jag gillar det inte så värst då det står lågor ut ;) gillar inte när min älskling leker med eld ;) hehe. fast han älskar det hehe..

Idag var det strålande sol, mysigt och kallt.
Snart drar jag upp till Sunne igen och det är inget som jag längtar till, det har varit så mysigt att vara hemma och fika och mysa med älskling. och jul och nyår var suveräna. Snön uppe i sunne ska vi inte snacka om, jag vill ha vår nu, efter dagens dags tur längtade man tills dem dagar då det kommer varma vindar. Jag har haft min snö för i år som var under julen :D


Nyårsafton för mig var mycker roligt och vi var nere i Köpenhamn, det var god mat och roliga människor. Massa fyrverkeri, i köpenhamn är det ingen talan om att man behöver köpe egna fyrverkerier.

Spelar wii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0